Temizle
kapat
Online İşlemler
Temizle
kapat

CHATVOLT CHATBOT UYGULAMASINA İLİŞKİN AYDINLATMA METNİ

Veri sorumlusu sıfatıyla Toroslar Elektrik Dağıtım A.Ş. olarak, tüketicilerimizin/kullanıcılarımızın arıza ihbarlarınışikâyet ve taleplerini anlık olarak bize iletilebilmeleri; bu ihbar, şikâyet ve talepleri anlık olarak cevaplayabilmemiz için internet sitemizde "ChatVolt" adı verilen bir chatbot uygulaması kullanmakta ve Chatbot üzerinden gerçekleştirilen görüşmeler sonrasında tüketicilerimizin, görüşmelere ilişkin görüş ve değerlendirmelerini alabilmek ve müşteri memnuniyetini sağlayabilmek amacıyla isteğe bağlı anket uygulamaktayız.

6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu'nun 10'uncu maddesi ile Aydınlatma Yükümlülüğünün Yerine Getirilmesinde Uyulacak Usul ve Esaslar Hakkında Tebliğ uyarınca hazırladığımız işbu aydınlatma metni ile Chatbot görüşmeleriniz esnasında ve sonrasındaki memnuniyet anketi yanıtlarken, Şirketimiz tarafından işlenebilecek kişisel verileriniz ile ilgili olarak sizi bilgilendirmek isteriz. 

1. VERİ SORUMLUSUNUN KİMLİĞİ

Veri Sorumlusu
Tebligat Adresi
KEP Adresi
Telefon Numarası
Toroslar Elektrik Dağıtım A.Ş.
Cemal Paşa Mahallesi Cevat Yurdakul Cad. No:2 Seyhan / ADANA
(0322) 455 60 00
Veri Sorumlusu Toroslar Elektrik Dağıtım A.Ş.
Tebligat Adresi Cemal Paşa Mahallesi Cevat Yurdakul Cad. No:2 Seyhan / ADANA
KEP Adresi toroslar.edas@hs03.kep.tr
Telefon Numarası (0322) 455 60 00

2. İŞLENEN KİŞİSEL VERİLER

KİŞİSEL VERİ KATEGORİSİ
AÇIKLAMA
Kimlik Ad, soy ad, doğum tarihi, TC Kimlik Numarası, kimlik ve ehliyet bilgileri, pasaport bilgileri, vergi numarası, SGK numarası
İletişim E-posta adresi, iletişim adresi bilgisi, kayıtlı elektronik posta adresi (KEP), telefon numarası, faks numarası
Lokasyon Bulunduğu yerin konum bilgileri, tesisat koordinat bilgisi
Hukuki İşlem Adli makamlarla yazışmalar, dava dosyasındaki bilgiler, icra dosyası bilgisi
İşlem Güvenliği IP adresi bilgileri, parola bilgisi, internet sitesi erişim bilgileri, kullanıcı adı ve şifre bilgileri
Müşteri İşlem Çağrı merkezi kayıtları, fatura, senet, çek bilgileri, gişe dekontlarındaki bilgiler, sipariş bilgisi,  talep bilgisi, vekalet/yetki belgesi, tanıtıcı numarası, muhatap numarası, muhatap türü, kaçak tutanak kodu, dağıtım borç bilgisi, kaçak borç bilgisi, sözleşme hesabı, sayım noktası tanımı, sayaç seri no, tesisat no, kWh (tüketim bilgisi), endeks bilgileri, tapu kaydı / Bilgisi, yapı kullanım izin Belgesi, yapı ruhsatı, tapu yer tahsis bilgisi, aplikasyon krokisi, önceki başvuruların kaydı, müşteri talep / şikayet bilgisi
Finans Banka hesap bilgisi, IBAN bilgisi
Pazarlama  Anket
KİŞİSEL VERİ KATEGORİSİ
AÇIKLAMA
Kimlik Ad, soy ad, doğum tarihi, TC Kimlik Numarası, kimlik ve ehliyet bilgileri, pasaport bilgileri, vergi numarası, SGK numarası
İletişim E-posta adresi, iletişim adresi bilgisi, kayıtlı elektronik posta adresi (KEP), telefon numarası, faks numarası
Lokasyon Bulunduğu yerin konum bilgileri, tesisat koordinat bilgisi
Hukuki İşlem Adli makamlarla yazışmalar, dava dosyasındaki bilgiler, icra dosyası bilgisi
İşlem Güvenliği IP adresi bilgileri, parola bilgisi, internet sitesi erişim bilgileri, kullanıcı adı ve şifre bilgileri
Müşteri İşlem Çağrı merkezi kayıtları, fatura, senet, çek bilgileri, gişe dekontlarındaki bilgiler, sipariş bilgisi,  talep bilgisi, vekalet/yetki belgesi, tanıtıcı numarası, muhatap numarası, muhatap türü, kaçak tutanak kodu, dağıtım borç bilgisi, kaçak borç bilgisi, sözleşme hesabı, sayım noktası tanımı, sayaç seri no, tesisat no, kWh (tüketim bilgisi), endeks bilgileri, tapu kaydı / Bilgisi, yapı kullanım izin Belgesi, yapı ruhsatı, tapu yer tahsis bilgisi, aplikasyon krokisi, önceki başvuruların kaydı, müşteri talep / şikayet bilgisi
Finans Banka hesap bilgisi, IBAN bilgisi
Pazarlama  Anket

3. KİŞİSEL VERİLERİNİZİN İŞLENME AMAÇLARI

Kişisel verileriniz,

  • Elektrik piyasası mevzuatına uygun olarak planlı kesinti ve anlık arıza sorgulama, elektrik kesintisi bildirimi ve başvuru sorgulama işlemlerinin yürütülmesi,
  • Müşterilerimizden arıza ihbarlarının, taleplerin ve şikâyetlerin alınması,
  • Müşteri memnuniyetine yönelik aktivitelerin yürütülmesi kapsamında memnuniyet anketi yapılması,
  • Müşteri ilişkileri süreçlerinin yönetimi ile iyileştirilmesine yönelik önerilerin alınması ve değerlendirilmesi,

amaçlarıyla işlenmektedir.

4. KİŞİSEL VERİLERİNİZİN AKTARILABİLECEĞİ KİŞİ YA DA KURULUŞLAR VE AKTARILMA AMAÇLARI

Chatbot uygulaması üzerinden paylaştığınız kişisel verileriniz ile anket sorularına verdiğiniz yanıtlar, üçüncü kişilere aktarılmayacaktır. 

5. KİŞİSEL VERİLERİN TOPLANMA YÖNTEMİ VE HUKUKİ SEBEBİ

Kişisel verileriniz,  bir hakkın tesisi kullanılması veya korunması için veri işlemenin zorunlu olması ve ilgili kişinin temel hak ve özgürlüklerine zarar vermemek kaydıyla veri sorumlusunun meşru menfaatleri için veri işlenmesinin zorunlu olması hukuki sebeplerine dayalı olarak; https://www.toroslaredas.com.tr adresine kayıtlı Şirketimiz resmi internet sitesinde yer alan Chatbot uygulaması üzerinden iletişime geçmeniz üzerine dijital/elektronik olarak toplanacaktır.

6. KİŞİSEL VERİLER İLE İLGİLİ HAKLARINIZ

6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu'nun 11' inci maddesi kapsamında, kişisel verilerinizin işlenip işlenmediğini öğrenebilir, kişisel verileriniz işlenmişse buna ilişkin bilgi talep edebilir, kişisel verilerin işlenme amacını ve bunların amacına uygun kullanılıp kullanılmadığını öğrenebilir, yurtiçinde veya yurtdışında kişisel verilerin aktarıldığı kişileri öğrenebilir, kişisel verilerin eksik veya yanlış işlenmesi hâlinde bunların düzeltilmesini isteyebilirsiniz. Ayrıca 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu'nun 7'nci maddesi çerçevesinde kişisel verilerin silinmesini veya yok edilmesini isteyebilir, eksik veya yanlış işleme düzeltilmişse ya da silme, yok etme veya anonim hale getirme işlemleri yapılmışsa bu durumun, verinin aktarıldığı üçüncü kişilere bildirilmesini isteyebilir ya da kişisel verilerin kanuna aykırı olarak işlenmesi sebebiyle zarara uğramanız halinde zararının giderilmesini isteyebilirsiniz.

7. KİŞİSEL VERİLERE İLİŞKİN HAKLARIN KULLANILMASI

6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu'nun 11'inci maddesi kapsamındaki taleplerinizi "Veri Sorumlusuna Başvuru Usul ve Esasları Hakkında Tebliğ"de belirtildiği şekilde yazılı olarak veya kayıtlı elektronik posta (KEP) adresi, güvenli elektronik imza, mobil imza ya da şirketimize bildirdiğiniz ve şirketimizin sisteminde kayıtlı bulunan elektronik posta adresini kullanmak suretiyle iletebilirsiniz.

Başvurunuzda Veri Sorumlusuna Başvuru Usul ve Esasları Hakkında Tebliğ'in 5' inci maddesinin 2' nci fıkrasında belirtilen;

  • a Ad, soy ad ve başvuru yazılı ise imza,
  • b Türkiye Cumhuriyeti vatandaşları için T.C. kimlik numarası, yabancılar için uyruğu, pasaport numarası veya varsa kimlik numarası,
  • c Tebligata esas yerleşim yeri veya iş yeri adresi,
  • ç Varsa bildirime esas elektronik posta adresi, telefon ve faks numarası ve
  • d Talep konusunun,

bulunması zorunludur.

İlgili Kişi Başvurunuzu, internet sitemizde KVKK sekmesi altında yer alan “İlgili Kişi Başvuru Formu”’nu doldurarak ve yukarıda sayılan yöntemlerden biriyle ya da aynı sekme altında yer alan “Online İlgili Kişi Başvurusu” yöntemlerini kullanarak da bize iletebileceğinizi belirtmek isteriz.

Başvurunuzu, şirketimizce yapılacak olan kimlik doğrulamasını takiben en kısa sürede ve en geç otuz (30) gün içinde ücretsiz olarak yanıtlayacağız.

Saygılarımızla,

Yükleniyor

yükleniyor