Temizle
kapat
Online İşlemler
Temizle
kapat

Sıkça Sorulan Sorular

Sayaç

​Sayacınızın ölçümünde hata olduğu durumda sayacın kontrol edilmesi için Kullanıcı Hizmetleri Merkezimize ya da Müşteri Hizmetleri Merkezi'ne yazılı olarak başvuru yapılmalıdır. Başvuruda tesisat numarasının belirtilmesi önemlidir. Başvurunun ardından sayaç yeni bir sayaç ile değiştirilmekte, ölçü şikayetinde bulunulan sayaçlar Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı personeli nezdinde incelenerek tarafsız bir rapor oluşturulmaktadır. Çıkan raporda sayacın doğru tüketim kaydettiğinin tespiti halinde sayaç kontrol bedeli ile 3516 sayılı Ölçüler ve Ayar Kanunu çerçevesinde oluşan bedeller faturanıza yansıtılacaktır.

Sayacın takılı olduğu binanın yıkılacağı durumda, elektrik dağıtım şirketine sayacın sökülmesi için başvuru yapılmalıdır. Başvurunuzu Kullanıcı Hizmetleri Merkezlerimizden ya da Müşteri Hizmetleri Merkezlerinden yapabilirsiniz.

Bu başvuru esnasında gereken belgeler aşağıda belirtilmiştir;

  • Normal yıkım:
    • Kimlik kontrolü
    • Tapu
    • Yıkım belgesi
    • Kullanıcı kendisi gelemiyor ise vekâletname
    • Tesisat numarası ile durumu anlatan dilekçe
  • Şantiye yıkım:
    • Yapı ruhsatı
    • Kimlik kontrolü
    • Eğer şirket yetkilisi ise vekâletname ya da imza sirküleri
    • Tesisat numarası ile durumu anlatan dilekçe

Sayacın yerinde olmadığı, çalındığı durumda elektrik dağıtım şirketine başvuru yapılmalıdır. Başvurunuzu Kullanıcı Hizmetleri Merkezlerimizden ya da Müşteri Hizmetleri Merkezlerinden yapabilirsiniz.

Bu başvuru esnasında polis, itfaiye gibi resmi kurumlar tarafından sayacın yerinde olmadığına dair düzenlenen tutanakların sunulması gerekmektedir.

Web sitesi Online İşlemler menüsü üzerinden , WhatsApp kurumsal hattımızdan , Mobil 186 uygulamamızdan veya 186 numaralı Çağrı Merkezimizden talebinizi iletebilirsiniz.

​Sayacınızda muhtemelen bir arıza bulunmaktadır. Web sitesi Online İşlemler menüsü üzerinden , WhatsApp kurumsal hattımızdan , Mobil 186 uygulamamızdan veya 186 numaralı Çağrı Merkezimizden talebinizi iletebilirsiniz.

Sayaçta gözle görülür fiziksel hasar (camı kırık, ekranı bozuk, tarih ve saat bilgileri yanlış vs) olması durumunda Web sitesi Online İşlemler menüsü üzerinden , WhatsApp kurumsal hattımızdan , Mobil 186 uygulamamızdan veya 186 numaralı Çağrı Merkezimizden talebinizi iletebilirsiniz.

Web sitesi Online İşlemler menüsü üzerinden , WhatsApp kurumsal hattımızdan , Mobil 186 uygulamamızdan veya 186 numaralı Çağrı Merkezimizden bilgi alabilirsiniz.

Faturalarınızın tekrar incelenmesi için tüketim yapmadığınızı gösteren diğer yardımcı belgeler ile (örneğin ilgili döneme ait su faturanız) size Görevli Tedarik Şirketinize dilekçe vererek inceleme talebinde bulunabilirsiniz.

Yükleniyor

yükleniyor